biscuit53's Weblog

June 6, 2008

Siapa Lebih Hebat??

Filed under: lawak — Tags: — gingerbread53 @ 11:30 am

Man : Bapa aku hebat. Dia polis.. Semua orang takut ngan dia.
Ali : Eleh, bapa aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk.
Man : Wow! Bapa kau keja apa?
Ali : Tukang gunting rambut.

kelas B.I
Ayah : Apasal B.I kamu nie asyik dapat kosong jer….! Apasal hah?
Anak : Eh, ayah! Tu bukan kosong. Tadi cikgu adik dah kasi bintang banyak kat bebudak lain. Ada dapat 5 bintang la, 4 bintang la. Bila turn adik jer, bintang dah abis.. Sebab tu cikgu bagi kat adik bulan.

Sudu
Doktor : Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.
Pesakit : Eh! tak boleh la doktor.
Doktor : Kenapa?
Pesakit : Rumah saya ada dua sudu jer.

Mayat
Cikgu : Hasan,sambungkan 2 ayat ini menjadi satu. ‘Ali menaiki basikal ke sekolah. Ali ternampak mayat.’
Hasan : Ali ternampak mayat menaiki basikal ke sekolah.

Tiru
Cikgu : Encik,anak awak didapati meniru Ali dalam exam.
Bapa : Apa bukti awak?
Cikgu : Encik tengok soalan nombor 4 nie. Siapakah menemui Pulau Pinang? Seman tulis ‘Saya tak tahu’dan anak encik tulis ‘Kalau engkau tak tahu, aku lagi la tak tahu’.

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: